Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Στ2, δημιούργησαν για την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, το ηλεκτρονικό παιχνίδι με τίτλο “Πιάσε το Βιβλίο”! Για την δημιουργία του, αξιοποίησαν τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch 3 και χρησιμοποίησαν βασικές έννοιες προγραμματισμού όπως μεταβλητές, δομές επανάληψης και δομές ελέγχου. Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι ο χρήστης να πατήσει όσα πιο πολλά κλικ μπορεί στα κινούμενα βιβλία πριν τελειώσει ο χρόνος.
Δύο από τις υλοποιήσεις του παιχνιδιού μπορείτε να δείτε και να παίξετε στους παρακάτω συνδέσμους:
Υλοποίηση
1
https://scratch.mit.edu/projects/8268823
Υλοποίηση 2
https://scratch.mit.edu/projects/826887052
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συμβουλάκης Εμμανουήλ