28 Μαρ 2023

"Πιάσε το βιβλίο" - ηλεκτρονικό παιχνίδι για την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου από το Στ2!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Στ2, δημιούργησαν για την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, το ηλεκτρονικό παιχνίδι με τίτλο “Πιάσε το Βιβλίο”! Για την δημιουργία του, αξιοποίησαν τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch 3 και χρησιμοποίησαν βασικές έννοιες προγραμματισμού όπως μεταβλητές, δομές επανάληψης και δομές ελέγχου. Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι ο χρήστης να πατήσει όσα πιο πολλά κλικ μπορεί στα κινούμενα βιβλία πριν τελειώσει ο χρόνος.

 

Δύο από τις υλοποιήσεις του παιχνιδιού μπορείτε να δείτε και να παίξετε στους παρακάτω συνδέσμους:

 

Υλοποίηση 1

https://scratch.mit.edu/projects/8268823

 

Υλοποίηση 2

https://scratch.mit.edu/projects/826887052


 Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συμβουλάκης Εμμανουήλ